registrovat

Fórum Zpět na výpis diskuzí

Online marketing a marketing na sociálních médiích

Autor Zpráva

Pivon

avatar
28.2.2014 14:24

Online marketing a marketing na sociálních médiích

První konferenci o využívání sociálních médií v cestovním ruchu organizuje DZT v Lipsku

Social Media Marketing (SMM), marketing na sociálních médiích, je pro oblast cestovního ruchu stále důležitější. Podle nedávno zveřejněné studie internetového vyhledávače Google se o své cílové destinaci informuje na internetu již 85 procent lidí. Z toho důvodu organizuje Německá turistická centrála (DZT) v Lipsku od 15. do 16. dubna 2014 první ročník konference „Social Travel Summit“ http://thesocialtravelsummit.com/. Konání akce je zaštítěno zástupci z oblasti blogerských a sociálních sítí, kteří spolu vzájemně úzce spolupracují. DZT a lipská turistická centrála, Leipzig Tourismus und Marketing GmbH, jsou destinačními partnery akce.

Během SMM konference mají účastníci možnost se setkat s 50 top blogery z celého světa píšícími a získat mnoho zajímavých informací o budoucnosti sociálních sítí a jejich využití v marketingu po celém světě. V rámci workshopů vysvětlí experti na sociální média na základě reálných ukázek nejlepší praxe, jak se vytváří online obsah. Zvou také ke konstruktivní výměně názorů a rozvoji nových myšlenek, jak by se mohla zlepšit spolupráce mezi zástupci průmyslu cestovního ruchu a experty na sociální média. Tato akce se orientuje, jak na zkušené uživatele těchto médií, tak na začátečníky. Tomu odpovídá také šíře tematického zaměření. Témata se zabývají např. tím, jak funguje sdílení fotografií a videí na instagramu, nebo jak funguje program Google Plus, dále jsou na programu také přednášky a diskuze týkající se budoucnosti sociálních médií.

Cestovatelská témata se na Facebooku těší velké oblibě. Doporučení přátel a známých hraje na sociální síti při plánování cest velkou roli – 60 procent cestovatelů využívá pro tyto účely podle studie Googlu právě skupiny změřené na tato témata a další sociální sítě. Proto mě velmi těší, že se nám podařilo přivést významnou událost, jakou Social Travel Summit bezpochyby je, do Německa,“ zdůrazňuje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT.

Volker Bremer, vedoucí lipské turistické centrály dodává: „Žádné jiné město by pro blogery nemohlo být se svou rozmanitou nabídkou pro cestovatele zajímavější než Lipsko. Proto nás těší, že je právě Lipsko hostitelskou destinací prvního ročníku konference Social Travel Summit.“

Po skončení této konference se od 17. do 19. dubna 2014 vydá 25 blogerů objevovat Německo, o čemž budou živě informovat na Twitteru, Facebooku a dalších blozích. Na poznávacích cestách jim bude prezentováno téma světového dědictví UNESCO a 25 let od sjednocení Německa – fascinace jednotou a také příroda a kultura v turistické zemi Německo.

O DZT

Německá turistická centrála (DZT) je německým národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 30 zahraničních zastoupení po celém světě. 

Počet příspěvků: 27

Přidat příspěvek

Pro přidávání příspěvků je nutné se přihlásit


 
 
 
Registrovat se