registrovat

Fórum Zpět na výpis diskuzí

Air France

Autor Zpráva

Horydoly

avatar
11.5.2018 19:41

KLM přepravila rekordní počet pasažérů

Letecká společnost KLM přepravila v roce 2017 rekordní počet pasažerů

Společnost KLM uvítala na svých letech v roce 2017 rekordních 32,7 milionů cestujících. Největší vzestup byl v Evropě. Vysoký růst cestujících vedl k rekordní obsazenosti letů na úrovni 88,4 % v průběhu celého roku, což je o 1,2 % vyšší obsazenost než v roce 2016.

Společnost Transavia také dosáhla v roce 2017 výrazného růstu počtu cestujících při vyšší obsazenosti.

"V roce 2017 společnost KLM rozšířila svou síť o 15 destinací, aby vyhověla potřebám svých zákazníků. Tím se celkový počet destinací KLM celosvětově zvýšil na 165. Skupina KLM jako celek uvítala 41,6 milionu cestujících na palubách svých letů v roce 2017, což výrazně překročilo cíl 40 milionů. Je to skvělý mezník a jsem upřímně vděčný našim cestujícím a našim zákazníkům," řakl Pieter Elbers - prezident a CEO společnosti KLM.

V rámci společnosti KLM Cargo došlo k poklesu dopravy o 0,6% v porovnání s rokem 2017, kdy došlo k poklesu kapacity o 0,2%. To způsobilo pokles faktoru obsazenosti o 0,3% bodů. Pozitivní trend však byl zaznamenán v posledních měsících, kdy dochází k jistému zotavení na trhu letecké přepravy nákladu.

Pieter Elbers

 

O AIR FRANCE KLM

Skupina Air France KLM vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines. Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích

Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích. Společně se společnostmi KLM, Delta Airlines a Alitalia tvoří největší transatlantický společný podnik, který provozuje přes 250 letů denně. Věrnostní program pro pasažéry Air France KLM, Flying Blue, má 25 milionů členů. Air France létá z Prahy do Paříže na letiště Charlese de Gaulla 6 x denně (celkový počet letů dohromady s partnery). KLM létá z Prahy do Amsterdamu až 4 x denně na letiště Schiphol, společně s partnerskou aerolinií až 6x denně.

Lidija Erlebachová
lidija.erlebachova@lercom.cz

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
11.5.2018 19:38

RE: Umělá inteligence od DigitalGenius

KLM

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
11.5.2018 09:59

Umělá inteligence od DigitalGenius

Společnost KLM přistoupila k dalšímu kroku ve využití umělé inteligence na sociálních sítích

Společnost KLM Royal Dutch Airlines podniká další krok v oblasti využívání umělé inteligence (AI) v rámci svých služeb zákazníkům v sociálních mediích. KLM spolupracovala s odborníkem na umělou inteligenci ze společnosti DigitalGenius, aby připravila automatizované odpovědi na všeobecně se opakující se dotazy zákazníků bez zásahu lidského faktoru. To dává agentům KLM více času soustředit se na otázky, které vyžadují lidský přístup. Společnost KLM je první leteckou společností, která nabídne kombinaci práce lidských agentů a umělé inteligence v jednom rozhovoru na Twitteru, Messengeru a WhatsAppu.

Princip fungování umělé inteligence ve službách letecké společnosti KLM:

https://www.digitalgenius.com/casestudy/klm-royal-dutch-airlines-news/

https://www.youtube.com/watch?v=NkvJ21aje84

Společnost KLM obdrží prostřednictvím sociálních médií více než 130 000 zmínek týdně. Od doby zavedení služby WhatsApp jako dalšího komunikačního kanálu toto číslo vzrostlo. Specializovaný tým 250 agentů služeb v sociálních mediích se každý týden zabývá 30 000 konverzacemi. V průměru se konverzace skládají z pěti nebo šesti dotazů a odpovědí mezi KLM a jejími zákazníky. Otázky, které lze automaticky zodpovědět pomocí umělé inteligence, obvykle přicházejí na začátku rozhovoru. 

Systém umělé inteligence se časem učí

Společnost KLM využívá technologii AI poskytovanou společností DigitalGenius, která nyní podporuje více než 50% všech dotazů za rok a půl. Když agenti potřebují odpovědět na otázky, AI jim poskytuje možnou odpověď. Systém AI se učí z činností agenta servisu a časem je chytřejší. Doposud se agenti museli rozhodnout, zda navrhovaná odpověď odpovídá na otázku, případně upravit odpověď a odeslat ji na příslušný kanál sociálních médií. Díky velkým objemům zákaznických otázek, které systém AI zpracoval, je nyní společnost KLM schopna automatizovat odpovědi na nejčastější dotazy týkající se jakéhokoli subjektu bez zásahu lidských servisních agentů. Díky tomuto dalšímu kroku v sociálních médiích mají agenti servisu KLM čas věnovat se otázkám, které vyžadují lidský přístup.

Pieter Groeneveld, vrchní viceprezident společnosti Digital Air France-KLM:

„Díky použití umělé inteligence jsou rozhovory s našimi zákazníky ještě včasnější, správnější a více osobní. To je to, co KLM charakterizuje. Silné sněžení v Nizozemí minulý týden způsobilo výrazné zvýšení počtu otázek zaslaných prostřednictvím sociálních médií. Cestující zjevně očekávají včasnou odpověď. S využitím AI podporujeme naše servisní agenty pomocí technologií a ti by tak měli být schopni odpovědět na více otázek v kratším čase. To je přesně to, co zákazník potřebuje.“

Michail Naumov, spoluzakladatel a president DigitalGenius:

„KLM získala opět jako první v odvětví schopnost poskytovat hybridní konverzace "Human + AI", aby podpořila své zákazníky. Jsou hvězdným příkladem společnosti, která využívá technologie k odemčení lidského času a potenciálu - vše ve službách jejich respektované značky a jejich zákazníků.

O společnosti KLM a sociálních médiích

Od roku 2009 získala společnost KLM pověst jako průkopník v oblasti služeb a kampaní sociálních medií. KLM má více než 25 milionů fanoušků a následovníků na různých platformách sociálních médií. Prostřednictvím těchto kanálů získává KLM každý týden více než 130 000 zmínek, z nichž 30 000 je otázkami či poznámkami. Ty jsou osobně zodpovězeny více než 250 servisními zástupci, kteří tvoří největší světový tým zaměřený na sociální média. Na sítích WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, WeChat a KakaoTalk nabízí společnost KLM svým zákazníkům služby 24/7 v devíti různých jazycích: nizozemštině, angličtině, němčině, španělštině, portugalštině, francouzštině, čínštině, japonštině a korejštině. Během pracovních hodin, 7 dní v týdnu, KLM také nabízí služby v italštině. Nedávno přidala společnost KLM do své servisní rodiny BB, zkratka pro Blue Bot, která vám může pomoci rezervovat lístek na Messenger a zabalit si tašku pomocí Google Home. Společnost KLM byla první leteckou společností na světě, která nabídla zákazníkům možnost přijímat letové doklady a aktualizace stavu prostřednictvím služeb WhatsApp, Messenger a Twitter a první západní leteckou společností na WeChat v Číně.

O společnosti DigitalGenius

DigitalGenius přináší praktickou aplikaci hlubokého učení a umělé inteligence do operací zákaznických služeb předních společností. Platforma zákaznického servisu Human + AI ™ kombinuje to nejlepší z lidské a strojní inteligence, která umožňuje společnostem splnit rostoucí očekávání zákazníků. Jádrem jsou algoritmy hlubokého učení, které jsou vycvičovány na historických datech zákaznických služeb a integrovány přímo do stávajícího softwaru kontaktního centra. Jakmile je platforma aktivována, platforma automatizuje a zvyšuje kvalitu a efektivitu služeb zákazníkům a podporuje konverzace v komunikačních kanálech typu text, jako jsou e-maily, chat, sociální média, SMS a mobilní zasílání zpráv. 

 

Lidija Erlebachová
lidija.erlebachova@lercom.cz

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
30.1.2018 22:36

KLM

Společnost KLM uvádí filmy se zvukovým popisem pro nevidomé a zrakově postižené cestující

Od letošního ledna nabízí letecká společnost KLM filmy se zvukovým popisem prostřednictvím svého letového zábavního systému na palubách mezikontinentálních letů. Tím se zajistí, aby si nevidomí cestující a cestující se zrakovým postižením mohli během dlouhých letu také užívat filmy. To odráží snahu KLM nabízet cestujícím při cestách nezapomenutelné zážitky.

První filmy se zvukovým popisem jsou: Kingsman, Zlatý kruh a Lego Ninjago. V příštích měsících budou přidány další filmy.

Audio popis je prostředkem, jak zpřístupnit filmy a televizní programy slepým a zrakově postiženým osobám. Vypravěč popisuje všechny vizuální prvky během přestávky v dialogu. Popisuje postavy, výrazy obličeje, jejich polohu a vývoj děje.

O AIR FRANCE KLM

Skupina Air France KLM vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines. Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích

Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích.

Lidija Erlebachová
lidija.erlebachova@lercom.cz

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
9.12.2017 13:07

KLM rozšiřuje své služby v aplikaci FB Messenger

Průvodce na vašich cestách kdykoliv na dosah – KLM Messenger se službou emoji 

KLM Royal Dutch Airline přináší prostřednictvím aplikace Messenger novou službu emoji, která vám pomůže najít správnou cestu v neznámém městě nebo zemi. Hledáte nedaleký bankomat nebo nádraží? Stačí poslat odpovídající obrázek emoji, sdílet svou polohu a KLM vám ve chvilce zašle nejbližší adresu. A co třeba italská restaurace? Emoji trojúhelníku pizzy a vaše poloha stačí, aby vám KLM pomohla při vašem hledání. 

"KLM dopravuje lidi do všech koutů světa a ví, jak obtížné je najít rychle tu správnou cestu na neznámém místě. Nabídka nové služby emoji, je tedy logickým krokem poté, co jsme před rokem zahájili spolupráci mezi s FB Messengerem. Věříme, že bychom měli být tam, kde jsou naši zákazníci, proto od března loňského roku nabízíme našim zákazníkům možnost získat veškerou letovou dokumentaci a informace prostřednictvím aplikace Messenger.“

Tjalling Smit, viceprezident pro digitální aktivity Air France-KLM

Společnost KLM je jednou z prvních společností na světě, která nabízí služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu prostřednictvím sociálních médií. Chatovací aplikace jsou pro KLM vedle klm.com a aplikace KLM třetím hlavním "vstupním bodem" pro zákazníky. 

 

Lidija Erlebachová
lidija.erlebachova@lercom.cz

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
29.11.2017 01:01

Boeing 787 Dreamliner

500. Boeing 787 Dreamliner bude patřit flotile Air France

Nový AF Dreamliner byl pokřtěn vodním dělem a chystá se na svůj první let do Montrealu

Po několika týdnech čekání nový Boeing 787 Dreamliner ve službách Air France přijel do Paříže 2. prosince, kde ho zaměstnanci letecké společnosti pozdravili tradičním vodním pozdravem a přivítali tak nové letadlo do flotily Air France!

  • Od 1. května 2017 bude Air France létat do Montrealu Boeingem 787 Dreamliner

  • Montreal je první transatlantickou destinací Dreamlineru v barvách Air France

  • Na palubě naleznete to nejlepší od Air France společně s nejmodernějšími cestovními kabinami

Od 1. května 2017, bude Air France létat mezi pařížským letištěm Charles de Gaulle a Montrealem svým druhým Boeing 787 (let AF344 a AF345). Montreal bude první transatlantickou destinací, kam budou tato letadla nové generace létat.

To nejlepší od Air France mezi Francií a Quebecem

Pro Air France a její zákazníky má Boeing 787 řadu výhod:

  • Zákazníci si mohou užít pohodlí nejnovějších Air France kabin: kokon ve vzduchu v Business kabině (30 míst), lepší pohodlí pro všechny v nové kabině Premium Economy (21 míst) a v Economy (225 míst).

  • Wi-Fi připojení na palubě

  • Dodatečný komfort a prostor s novými sedadly Premium Economy

  • Okna, která jsou přibližně o 30% větší než v podobných letadlech

  • O 20% nižší spotřeba paliva ve srovnání s předchozími generacemi

  • Významné snížení emisí CO2 (kolem 20%) a emisí hluku

Air France přivítala Dreamliner do své flotily 2. prosince 2016 a jeho první komerční let bude směřovat do Káhiry dne 9. ledna 2017. Druhá B787 bude dodána v dubnu 2017. Toto letadlo bude létat do Montreal od 1. května 2017. 

Pohodlí na palubě i na zemi v Premium Economy

Nová verze kabiny Premium Economy instalovaná v Boeingu 787 dnes patří mezi ty nejlepší na trhu:

  • Sedadlo, které lze sklopit až o 130 ° uvnitř pevné skořepiny (top 3 z nejlepších sklápěcích sedadel)

  • Jedno ze dvou nejširších sedadel na trhu (51 cm)

  • Polštáře sedáků a opěradla sedadel jsou přizpůsobeny různým morfologií, prostor mezi sedadly je 102 cm (v top 3 za nejlepší místo pro nohy);

  • Další úložný prostor

  • Pevná skořepina; struktura sedadla, která chrání osobní prostor cestujích a dokonale zapadá do soukromé kabiny s 21 sedadly ve 4 řadách.

Sedadlo a jeho okolí jsou základními prvky pohodlí na palubě, proto byly pečlivě zkoumány a testovány odborníky, ergonomy, dodavateli, zákazníky a zaměstnanci společnosti, aby splňovaly tu nejvyšší úroveň komfortu.

Cestující Premium Economy si mohou užívat pohodlí na palubě i na zemi, včetně výhod jako jsou:

  • Prioritní průchody na letišti, aby se zabránilo čekání v řadě (SkyPriority na více než 1000 letištích)

  • O 29 kg více zavazadel (ve srovnání s třídou Economy): 2 kusy zavazadel o hmotnosti 23 kg v nákladním prostoru a 18 kg v kabině

  • Neomezené stahování novin s aplikací Air France Press (noviny, časopisy)

  • Flying Blue věrnostní program a využívání jeho výhod podle počtu nalétaných mílí 

Lidija Erlebachová
lidija.erlebachova@lercom.cz

 

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
22.11.2017 03:08

Re: Air France

Nový online cestovní průvodce od Air France

Air France představuje inspiraci v cestování v novém online průvodci Travel by Air France

 

Travel by Air France je nový online cestovní průvodce ve francouzském stylu! Tímto zve všechny cestovatele, aby objevovali svět netradičním způsobem. V nabídce je 89 destinací a každý měsíc přibydou další dvě. Online průvodce nabízí nejen informace o ubytování a zajímavostech, ale i možnost organizace vlastních cest a jednoduchý booking( http://travelby.airfrance.com/en/

V současné době Air France spouští nové internetové stránky Travel by Air France, které představují online cestovního průvodce pro všechny vášnivé, náročné a zvědavé cestovatele. Tento výhradně digitální průvodce destinacemi je přístupný na internetové adrese http://travelby.airfrance.com/en/ a na všech typech digitálních médií (PC, tabletu, chytrém telefonu). 

Letecká společnosti Air France navrhla tuto online příručku nejen jako zdroj inspirace pro výběr ideální destinace, ale také jako nástroj pro skutečné plánování cest a pomocníka na místě určení. Travel by Air France pro každou z počátečních 89 destinací uvádí velký výběr půvabných restaurací, malebných hotelů, a památek, sestavených podle doporučení místních obyvatel, kteří mají rádi své město (síť blogerů, novinářů, atd.) Každý měsíc budou dvě zcela nové destinace přidány do nabídky.

Toto bohatství praktických informací je doplněné o možnost vytvoření vlastního profilu, zalogování se a organizování si vlastní cesty, stážení vybraného obsahu, stejně jako možnost rezervace letenky přímo ze stránek společnosti Air France. 

Travel by Air France je k dispozici ve francouzštině a angličtině, a před začátkem letošního léta se chystá i verze ve španělštině, brazilské portugalštině a zjednodušené čínštině. 

Lidija Erlebachová

lidija.erlebachova@lercom.cz

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
5.11.2017 19:47

Nové aerolinky od Air France

Air France vytvoří nové nízkorozpočtové aerolinky poté, co získali podporu svých pilotů

Dlouhé rozpory mezi vedením Air France a piloty byly ukončeny poté, co piloti podpořili založení nové nízkorozpočtové pobočky. Air France se tak pokusí konkurovat nízkorozpočtovým aerolinkám již od podzimu tohoto roku.  

Air France-KLM vítá výsledky diskuze s unií pilotů Air France (konkrétně SNPL) mezi 20. červnem a 17. Červencem letošního roku. Většina pilotů se zúčastnila této debaty a přes 78 % z nich návrh podpořilo. Takové výsledky umožní vznik nové dceřiné společnosti Air France v rámci „Boost“ projektu. 

„Velmi vítám smysl pro zodpovědnost, který projevili piloti Air France“, řekl výkonný ředitel Air France-KLM. Jean-Marc Janaillac. Piloti souhlasili s vytvořením levnějších aerolinek pro středně dlouhé a dlouhé lety za podmínky, že jim bude ponechána stejná výše mezd. Najímání stevardů, letušek a části pozemního personálu pro nové aerolinky bude naopak outsourcované. 

Janaillac rovněž řekl, že „Tato dohoda je výsledkem dlouhých vyjednávání, které vyústily v kompromis ve prospěch zájmů společnosti a jejích zaměstnanců“. Společnost začne nabízet nízkorozpočtové lety středních vzdáleností již letos na podzim, kdy je bude provozovat 18 letadel, a dlouhé lety budou následovat uprostřed roku 2018 s dalšími 10 letadly. 

Lidija Erlebachová
lidija.erlebachova@lercom.cz

Počet příspěvků: 465

Horydoly

avatar
5.11.2017 19:29

Air France

Terminál 2G: pro cestující z Schengenského prostoru

Nový salonek Air France na letišti Charlese de Gaulla v Paříži 

"Tento prémiový salonek, odrážející náš francouzský styl, představuje pro Air France značnou konkurenční výhodu,“ říká Franck Terner, generální ředitel společnosti Air France.

  • Pětinásobně zvětšený salónek Air France na letišti Charlese de Gaulla v Paříži na ploše 730 m2 potěší všechny milovníky moderního designu;

  • Poloha v blízkosti nástupních bran na Terminalu 2G, který obsluhuje lety do Schengenského prostoru je ryze praktická a umožňuje zákazníkům užít si služeb salónku do poslední chvíle před odletem;

  • Nový jídelní koncept salonku následuje strategii společnosti „France is in the Air“, neboli „Francie je ve vzduchu“, a proto nabízí atmosféru a styl pařížské brasserie.

Od 1. března 2017 je salonek otevřený od 6 hodin ráno do 9 hodiny večer. Zákazníci Air France Business a Elite Plus odlétající z Terminálu 2G si mohou užít služeb nového salonku zdarma. Ostatní zákazníci mají k dispozici stejné služby za poplatek ve výši 50 eur za osobu do 10 hodin dopoledne, vstup po 10 hodině je za 35 eur na osobu.

"France is in the air"

V souladu se strategií "France is in the air" je zařízen i nový salonek na Terminálu 2G, pařížského letiště Charles de Gaulle. Sdílí hodnoty uznávané společností Air France: vysokou kvalitu, pozornost vůči zákazníkům a snaha o jejich potěšení. Díky rafinované kombinaci komfortu, elegance a tvořivosti přivítá zákazníky společnosti typická francouzská atmosféra.

Už při samotném vstupu se zákazníkům společnosti odhalí salonek nejvyšší úrovně plný moderních trendů. Prostorné pohovky, velké a pohodlné sedačky, designéry navržené polštáře poskytují útulné a hřejivé prostředí. Osvětlení, nábytek a stolky dávají zákazníkům spontánní pocit domova. Tyto doteky luxusu a pohodlí jsou patrné i v koupelnách, kde jsou k dispozici lázeňské produkty a služby. A konečně, výzdoba  inspirovaná architektem Haussmannem dodává celému salonku nádech nezaměnitelné pařížské elegance. 

Nová pařížská brasserie

Salonek nabídne také ve stejném duchu laděnou pařížskou brasserii - jídelní kout se zdobeným logem Air France s kovovými prvky a výrazným vzorem. Tuto elegantní a gurmánskou brasserii obklopují nově koncipované, ale stále tradiční lavice. Brasserie má otevřenou kuchyň s nabídkou vždy čerstvě připravených teplých i studených pokrmů. Pro zákazníky, kteří spěchají, je v nabídce ve spolupráci se značkou Illy kávový bar, který nabízí výběr z rychlého typu občerstvení. Od května 2017 bude v přední části i pekař, který nabídne zákazníkům celou řadu pečiva a dalších klasických francouzských lahůdek, vytažených čerstvě přímo z trouby.

Smysl pro služby

Tento nový salonek byl navržen tak, aby nabídl zákazníkům společnosti cestujícím do Evropy a Francie rychlý a snadný přístup k prvotřídním službám. Při svém příchodu do velké kruhové plochy salonku mohou sami zákazníci zcela bez cizí pomoci využít služby některého z interaktivních kiosků a ušetřit tak čas, nebo se mohou obrátit na některého z dostupných zaměstnanců Air France. Ti jsou vybaveni tablety, a jsou připraveni pomoci zákazníkům nabídnout řešení jejich individuálních požadavků.

O AIR FRANCE KLM

Skupina Air France KLM vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines. Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích. 

Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích. Společně se společnostmi KLM, Delta Airlines a Alitalia tvoří největší transatlantický společný podnik, který provozuje přes 250 letů denně. Věrnostní program pro pasažéry Air France KLM, Flying Blue, má 25 milionů členů. Air France létá z Prahy do Paříže na letiště Charlese de Gaulla 6 x denně (celkový počet letů dohromady s partnery). KLM létá z Prahy do Amsterdamu až 4 x denně na letiště Schiphol, společně s partnerskou aerolinií až 6x denně.

Lidija Erlebachová
lidija.erlebachova@lercom.cz

Počet příspěvků: 465

Přidat příspěvek

Pro přidávání příspěvků je nutné se přihlásit


 
 
 
Registrovat se