Ebike Partners: u nás elektrokola nečipujeme!
ROZHOVOR Michal Bařina a další investoři stojí za příbramskou prodejnou elektrokol. Od konkurence se odlišuje vysokým standardem. Prodává nejlepší ebiky, pochopitelně za vysoké ceny a k tomu nabízí nadstandardní služby.
"V přípramské prodejně Ebike Partners elektrokola nejen vyzkoušíte, ale také koupíte, sjednáte financování a dostanete nadstandardní servis," říká spolumajitel Michal Bařina.
Otevřeli jste velkou speciálku jen na elektrokola. Proč zrovna v této době?
Trhy v západní Evropě jasně ukazují, že trend růstu prodeje elektrokol v České republice určitě není u konce a věříme, že speciálka na elektrola s nadstandardní péčí o zákazníka je krok správným směrem. Navíc v této složité době chtějí lidé trávit volný čas na čerstvém vzduchu a v přírodě a ne někde v hale či posilovně.
Proč zrovna v Příbrami na Evropské ulici, tedy vlastně mimo město?
Region kolem Příbrami má do budoucna velký potenciál a to především díky unikátním množství cyklostezek v Brdských lesích a zároveň je v krátké dojezdové vzdálenosti od hlavního města. Navíc prodejna je na ideálním místě hned kousek od sjezdu z dálnice.
Jakým způsobem elektrokola prodáváte? Jedná se o showroom, operativní leasing, spotřebitelský úvěr, prodej za hotové...?
Snažili jsme se vytvořit příjemné, moderní prostředí, kde naši klienti rádi stráví nějaký ten čas u dobré kávy a s našimi prodejními konzultanty v klidu a pohodlí vyberou ideální elektrokolo. Klademe především důraz na špičkový servis pro zákazníka. K výběru jim pomůže i flotilla testovacích kol.
Co se týká platebních metod, tak díky našemu dalšímu projektu Kolonaoperák má klient možnost si kolo pořídit na operativní leasing. Pro klienty jsme připravili i zajímavou nabídku na splátky bez navýšení.
Jací zákazníci u vás nakupují?
Na hodnocení "našeho zákazníka" je zatím velmi brzy. Cílem je do prodejny přivést zákazníka, který touží po kvalitním elektrokole, které si vybere v příjemném prostředí s vysokou kvalitou služeb. Je krásně vidět, jak ustupuje do pozadí názor, že elektrokolo je pouze pro seniory nebo nemocné lidi. Naší klientelou jsou naopak sportovně zaměřené mladší a střední ročníky, které vědí, že elektrokolo může přinést neskutečné množsTví zábavy a plnohodnotného sportovního vyžití.
Jaké služby Ebike Partners zákazníkům poskytuje?
Určitě je to prodej, servis, testování kol, škola elektrokola a osobní rozvoz. V blízké budoucnosti připravujeme další zajímavé služby, které nejsou v Čechách úplně obvyklé.
Jací prodavači u vás pracují? Jsou to závodníci, cyklisté, nebo spíš odborní prodavači? Více než 100 000 korun chci dát za ebike jen tam, kde o mě bude dobře postaráno.
Musím říci, že jsme měli velké štěští při výběru našeho personálu. Kluci se od malička věnují motokrosu a májí rovněž velmi blízko k cyklistice. Toto spojení je dle našeho názoru úlplně ideální protože elektrolo v podstatě toto spojení představuje .Pořád nás překvapují kolik věcí umí a jakým jsou pro nás přínosem.
Pro nás je ale nejdůležitější, že jsou to normální kluci, kteří s vámi projdou celý výběr elektrokola, v klidu si vyslechnou vaše potřeba a doporučí to správné elektrokolo pro vás.
Jaká elektrokola se u vás prodávají?
Každou značku, kterou dnes na prodejně máme, jsme dlouhou dobu zvažovali a vybírali. Zákazník dnes může vybírat ze značek jako je KTM, Haibike, Ghost, Rockmachine a dalších. Tyto značky představují špičku ve svém oboru a nabízejí velmi zajímavý poměr cena, výkon. Velkou pozornost věnujeme i výběru doplňků, kde se snažíme přinášet novinky na trhu, které zákazníkům jejich vyjížďky ještě vice zpříjemní.
Nebojíte se o své zákazníky? Prodáváte silné stroje, na které mnozí nejsou zvyklí, a zvláště starší lidé, kteří dlouho nejezdili na kole, nemusejí jejich hmotnost, sílu a obratnost zvládnout.
Musím zdůraznit, že kola nechipujeme jako v některých prodejnách, tzn. že maximální rychlost je s dopomocí motoru 25 km/h. U výběru kol klademe důraz především na jejich jízdní vlastnosti, správné nastavení posedu a celkové seřízení kola, než jej zákazníkovi předáme. Připravujeme rovněž unikátní školu elektrokola, kde bychom rádi lidi na elektrole naučili správně jezdit a tím předcházeli nějakým zraněním.
Chystáte otevření dalších prodejen po Česku nebo dokonce v Evropě?
Je to naše první prodejna. Nyní jsme začátkem června otevřeli první franchisu v Jablonci, kterou jsme dali dohromady se zkušeným profíkem v oblasti cyklistiky a prodeje i servisu elektrokol Zdeňkem Dokoupilem. Již první dny po otevření se naše spojení ukázalo jako skvělý tah a prodeje se skvěle rozjíždí. Začínáme na značce Rock Machine, během léta přibudou další dvě značky.
Budujete Ebike Partners jako značku, která má mít dlouhou životnost, nebo míříte k exitu a prodeji jiné větší firmě či prodejní síti?
Už nyní, krátce po otevření vlastní prodejny a první franchisy, koukáme na další možnosti v rámci České republiky. To znamená, že naše uvažování směřuje jak k otevření dalších prodejen formou mixu vlastních prodejních ploch i franchisy.
Kdo Ebike Partners založil a komu patří?
Ebike Partners je projektem příznivců elektrokol, kteří se rozhodli své dlouholeté podnikatelské zkušenosti v oblasti obchodu, financí i marketingu využít při výstavbě unikátního konceptu prodejce elektrokol.
INFO: Ebike Partners
Zobrazit místo Outdoor business na větší mapě
Ebike Partners na Horydoly
PRODEJNA Ebike Partners otevřel obchod s elektrokoly v Příbrami
ZLOČIN Zloději odvezli kola za milion
VYZKOUŠEJTE Testovací dny elektrokol Haibike a Rock Machine
Diskuse
Diskuze k článku
Tak naštěstí jinde elektrokola čipují...
Přečipování je nejen v titulku, ale především v rozhovoru a mluví o tom sám spolumajitel obchodu. (Jinak se to do titulku samozřejmě nemohlo dostat.)
- Autor Andrea Černá - editorka
- Datum a čas 7.6.2021 15:15
Tak naštěstí jinde elektrokola čipují...
tak zase reakce z druhého břehu, elektrokolisté nejsou z hlediska bezpečnosti zajímaví na silnicích (pokud nejste trénovaný a silničkář k tomu, tak rychleji než pětadvacítkou jezdíte mimo úplné nadoraz vypětí jen dolů z kopce), ale představují velké riziko pro provoz na úzkých cestách, cyklostezkách, lesních cestách a singltrailech, neboť mají velmi rychle "vypnutý mozek" pro vnímání přirozené dynamiky jízdy na kole (z kopce se rozjedu abych setrvačností vylítl na protikopeček) a způsobují spoustu kolizních situací. v některých singletrailových areálech nejsou z tohoto důvodu považováni za žádoucí (špuntují a ohrožují ostatní) a případně mají omezený vstup jen na některé okruhy.
přečipované elektrokolo prostě je prostě malá motorka. to neokecáte. a jako takové nepatří na veřejnoé pozemní komunikace bez registrační značky a příslušného řidičáku, ani na komunikace označené značkou B2B, nebo na komunikace, kde je vjezd motorových vozidel zakázán implicitně (např. lesní cesty). ano, na přečipovaném elektrokole můžete jezdit po cestičkách ve Vašem zámeckém parku - máte-li jaký.
- Autor Lukas B.
- Datum a čas 7.6.2021 14:12
Tak naštěstí jinde elektrokola čipují...
Ano Kubo, samozřejmě, proto jsem to napsal.
Ta hláška o "nečipování" byla jen v headline, nijak jste to nerozvedli. Elektrokola "čipují" všichni prodejci, případně to tak majitel e-kola musí řešit jinde, což je pro něj nekomfortní.
Je to fatální, že majitel elektrokola si koupí produkt, který je uměle degradován a musí investovat další prostředky do jeho použitelného zprovoznění. Omezení rychlosti - tedy nemožnost jet rychleji na silnici na rovině. je velmi nebezpečné z hlediska bezpečnosti provozu.
Proto námi vyráběná elektrokola žádnou elektronickou ochranu výkonu či rychlosti nemají a u jiných značek nabízíme upravu rychlosti, nejčastěji na 32 km/h.
Tak naštěstí jinde elektrokola čipují...
tak aby tady zaznělo i z druhé strany barikády, tak elektrokolo pro kohokoli jiného, než je starobní či invalidní důchodce, považuji za devastování obecní pastviny a obávám se, že povede k jedinému - k sešněrování, k registračním značkám, řidičským průkazům, důslednému vymáhání zákazů vjezdu tam, kde zatím vymáháno není a velmi se obávám, že se s represemi proti elektrokolům svezou i jízdní kola poháněná výhradně lidskou silou.
pozn.: samozřejmě respektuji použití elektrokola jako dopravního prostředku, ale ten boom prodeje opravdu nejsou oblatníkovaná elektrokola městského typu pro cestu do práce, ale "sportovní" náčiní. podobně, jako u sněžných skůtrů a čtyřkolek, kde sesice prodá pár strojů pracovních (zásobovacích a pro dopravu dřevorubce do lesa a tažení kárky se senem), a drtivá většina prodeje jsou přemotorované potvory sloužící k pobavení jejich (bezohledných) majitelů (kteří překvapivě mají na mašinu, ale nemají na vlezné do legálního uzavřeného areálu s vyřešenou bezpečností a obtěžováním okolí).
- Autor Lukas B.
- Datum a čas 7.6.2021 07:49
Tak naštěstí jinde elektrokola čipují...
Vy sám přece pane Ditrichu uvádíte, že ve Vašem obchodě přečipováváte zhruba 70 % elektrokol.
- Autor Kuba Turek
- Datum a čas 6.6.2021 22:01
Tak naštěstí jinde elektrokola čipují...
https://ekolo.cz/tuning
Personalizace řízená AI: Klíč k moderní zábavě
Veletrh Caravaning Brno nahrazuje Go a Regiontour
Může se hodit
Nejčtenější články
Personalizace řízená AI: Klíč k moderní zábavě
Veletrh Caravaning Brno nahrazuje Go a Regiontour
Svítidla Flare od Bomma září během Designbloku U Salvátora
Češi kupují apartmány v albánském přístavu Drač
Vánoční trhy v Praze 2024
Regiony
Kalendář akcí Zobrazit všechny akce
AKCE | KDE | INFO | KDY | ČAS |
---|---|---|---|---|
Festival dokumentárních filmů | Jihlava | 25.10.-3.11. | 25.10. | |
Snow Film Fest | Česko | 25.10.-31.12. | 25.10. | |
Mezinárodní festival outdoorových filmů | Ostrava, Minikino | 28.10.-3.11. | 28.10. | |
Mezinárodní festival outdoorových filmů | Řepiště, U Máně | 31.10.-5.12. | 31.10. | |
Klenoty pralesa - výstava | Olomouc | 18.10.-3.11. | 3.11. | |
WTM - veletrh | Velká Británie, Londýn | 5.-7.11. Cestování | 5.11. | |
Outdoor Retailer Winter - veletrh | USA, Denver | 6.-8.11. | 6.11. | |
EICMA - veletrh | Itálie, Miláno | 7.-10.11. Cyklistika a motocykly | 7.11. | |
Caravaning - veletrh | Brno, Výstaviště | 7.-10.11. | 7.11. | |
Cestovatelský festival | Pardubice, Congress Centre | 7.-10.11. | 7.11. |
Diskuse
kraken войти | Davidtox, 1.11.2024 1:26, 1 příspěvek |
kraken onion | Thomasrig, 1.11.2024 1:03, 14 příspěvků |
prachy jenom prachy nečekaný | Pišišvor, 31.10.2024 20:14, 2 příspěvky |
ferata | IvanN, 31.10.2024 16:42, 2 příspěvky |
jako sci-fi | PK, 30.10.2024 22:06, 1 příspěvek |
INU | Honza, 30.10.2024 7:26, 1 příspěvek |
Turek, mistr světa v přek... | Petr, 29.10.2024 16:24, 19 příspěvků |
protektorát BM | PK, 29.10.2024 13:13, 1 příspěvek |
nepravdivé informace | Kuba Turek, 29.10.2024 10:46, 19 příspěvků |
nepravdivé informace | Petr, 29.10.2024 8:17, 19 příspěvků |
Fórum Zobrazit všechny příspěvky
Metropolitní trail Motols... | Horydoly , 1.11.2024 0:17 |
Das war der Cybathlon 2024 | Horydoly , 30.10.2024 23:53 |
Bike sraz na Vysočině 2025 | Horydoly , 29.10.2024 22:57 |
sezona výlovů | Horydoly , 26.10.2024 23:13 |
Halloweenský virtuální běh | Horydoly , 26.10.2024 0:44 |
Podzim - Pražský veletržn... | Horydoly , 24.10.2024 1:11 |
Přes překážky k zážitkům | Horydoly , 18.10.2024 23:15 |
Triatlon ve Španělsku | Horydoly , 18.10.2024 23:13 |