Výstava po milovníky sněhu a vše co s ním souvisí se bude konat v Praze 24.-25. listopadu.
Obří hala Sazka arény pojme prezentace lyžařských a snowboardových firem, ukázky vlekařských technologií, úpravu sněhu, filmový minifestival, výstavy a exhibice.
Zeptali jsme se jednatele společnosti Tori Jana Šafky na podrobnosti ze zákulisí Snowmánie 2006.
Na renomovaných veletrzích Sport Life v Brně a Sport Prague v Praze se zdá, že lyžování je popelkou. Moc firem se tam neukazuje, diváci tam nevidí žádné show...
Proto přicházíme s konceptem velké výstavy, která se bude zaměřovat především na spotřebitele. Ať vidí, co si všechno mohou užít na sněhu v nadcházející sezoně.
Kde se vzala vaše firma Tori? Z veletrhů ji neznám.
Dosud jsme se nezabývali klasickým výstavnictvím. Těžiště naší práce je v kontraktačních výstavách pro výrobce a obchodníky s obuví a textilem. Snowmánií si chceme udělat radost a vyprodukovat vzrušující akci.
To bude něco stát.
Letos nepočítáme se ziskem. Nechceme ovšem ani prodělat.
S jakou návštěvou počítáte?
Za dva dni bychom chtěli do Sazka arény přilákat několik tisíc návštěvníků. Když jich přijde více než deset tisíc, budeme velmi spokojeni.
Bude se platit vstupné?
Uvažovali jsme o volném vstupu. Lidi jsou tak zhýčkáni například novinami zadarmo, že už nechtějí platit za nic. Doufáme, že naše stokorunové vstupné, na kterém jsme se nakonec shodli, je neodradí.
Ve stejném termínu se koná i Smíchovský festival alpinismu. Nekonkurujete si navzájem?
Myslím, že ne. Vzhledem k ostatním veletrhům a roční době jsme neměli termín na výběr. Pokusil jsem se proto osobně dohodnout s pořadatelem festivalu alpinismu na vzájemné spolupráci, ale bohužel naši akci bere jako osobní podraz a o spolupráci nechce ani slyšet.
To jsou běžné poměry v outdoorové branži.
Už jsme si za těch pár měsíců práce v tomto oboru stačil všimnout. U "našich" bot či oblečení se to nestává. Nechci jmenovat osobně, ale například mě překvapilo, že když jsme se domluvili na exhibici jedné moderní rolby, tak druhý výrobce odmítl udělat totéž. Když je našim mediálním partnerem jeden lyžařský časopis, druhý se natruc Snowmánie nezúčastní.