O celkové umístění bojují nejlepší amatéři z širokého okolí Plzně, ale i obyčejní cyklisté, kteří si chtějí zazávodit mimo cyklistický balík.
Závodí se ve všední den
"Začínali jsme v roce 2006 čistokrevnými silničními časovkami do vrchu, které se jely na třech trasách vždy ve dvou termínech. Ve druhém ročníku se jelo pět závodů - 3 silniční a 2 pro horská kola," říká Jan Hakl z pořádajícího oddílu.
Šest závodů na horském i silničním kole
V roce 2006 se posledního závodu v rámci propagace seriálu zúčastnil i český profesionál František Raboň, který by se mohl objevit i na letošních závodech.
Součástí třetího ročníku je šest závodů. Nadále držíme časovky jednotlivců, ale zpestřujeme typy jednotlivých závodů. Nově je zařazena silniční časovka na okruhu, závod horských kol na okruhu a závod na dráze.
22. dubna: Starý Plzenec - Radyně
silniční závod do vrchu – 3,8 km / 204 m – 1200 bodů pro vítěze - prezence 17:30 h u přejezdu St. Plzenec - vyhlášení a cíl parkoviště pod Radyní
13. května: areál SPK Rapid Sport
silniční závod na okruhu – 10,6 km / 55 m – 1200 bodů pro vítěze - prezence 17:30 h na Lopatárně - start, cíl i vyhlášení v nejvyšším místě okruhu
10. června: Kyjovský les
MTB dvojokruh – cca 7,5 km / 180 m – 1500 bodů pro vítěze - prezence 17:30 h - na kole na start po zelené z Radčic na Malesice, autem do Malesic k fotbalovému hřišti a dojít pěšky - start, průjezd po prvním kole, cíl i vyhlášení na jednom místě, pro všechny bude připraven gulášek
19. srpna: Šťáhlavy - Raková
silniční závod do vrchu – 10,2 km / 212 m – 1500 bodů pro vítěze - prezence 17:30 h - start i vyhlášení Šťáhlavy u restaurace pod kostelem u křižovatky na Nezvěstice
9. září: Košutka - Krkavec
MTB závod do vrchu – 4,0 km / 161 m – 1200 bodů pro vítěze - prezence 17:30 h - start a vyhlášení parkoviště autosalonu Porsche Lochotín
16. + 23. září: velodrom Dynamo ZČE na Slovanech
pevný kilometr na dráze – 1,0 km / 0 m – 1200 bodů pro vítěze - prezence průběžně od 16:00 hodin - trénink i závody, každý závodník jen v jednom termínu, nejede se na dráhových kolech, ale na normálních kolech na jeden předem ohlášený převod