
3 hlavní principy účinných reklamních bannerů

Seznamte se s hlavními principy účinných stacionárních reklamních bannerů. Jejich znalost vám umožní oslovit nové potenciální zákazníky s vaším produktem. Povzbudí je také k tomu, aby využili právě vaše služby. Bannery jsou stále nesmírně důležitým nástrojem propagace. Je tedy třeba co nejvíce využít jejich potenciál.
Za prvé – čitelnost
Je to nejdůležitější princip, jehož pochopení a následná implementace umožní vytvořit účinný reklamní banner. Čitelnost zahrnuje mimo jiné výběr písma a grafických prvků. Při širším pohledu nesmí mít příjemce problém s pochopením informace a formy jejího sdělení. Pokud vezmeme v úvahu tento úhel pohledu, je lepší se vyhnout zvláštnímu písmu. Možná by mohlo poutat pozornost, ale takové písmo je zřídkakdy čitelné.
Čitelnost znamená také minimalismus. Příliš mnoho prvků na reklamním banneru může odvádět pozornost od jeho podstaty.
Pokud nemáte dostačující dovednosti k provedení této formy propagace sami, nejlepším řešením je využít služeb odborníka. Reklamní bannery zhotovené profesionály zajistí účinné získávání nových zákazníků pro vaše produkty a služby.
Za druhé – jasné sdělení
Jasné v této souvislosti chápeme také jako konzistentní – krátké, výstižné, a s důrazem na přednosti výrobku nebo služby. Jasné sdělení to není jen dobrý a účinný reklamní slogan, i když obvykle je to právě slogan, který si pamatujeme.
Jasné sdělení lze vytvořit pomocí grafických prvků, které umístíme na reklamním banneru. Při vytváření návrhu stojí za to v tomto ohledu využít pravidla účinné propagace na internetu – konkrétně to, jak jsou reklamy připravovány z hlediska grafiky, zmíněné čitelnosti a samotného sdělení. Ačkoli se jedná o dva různé způsoby propagace, mají hodně společného.
V případě reklamních bannerů otevřená zůstává otázka, zda se sdělení, které šokuje, odrazí ve větším počtu potenciálních zákazníků. Ukazuje se, že to tak nemusí být – není to vůbec originální krok. A právě druhý aspekt dokonale popisuje účinný reklamní banner. Je proto lepší pečlivě promyslet obsah, místo používání méně účinných a známých triků.
Za třetí – umístění
Princip, o kterém by šlo napsat dlouhý referát. Jaké by mělo být dobré a efektivní umístění stacionárních reklamních bannerů? Stále nejoblíbenějším řešením je umístit bannery do užitného prostoru s velkou intenzitou provozu. Účinnost tohoto kroku se odráží mimo jiné v počtu příjemců. Je také třeba poznamenat, že reklamní banner umístěný na fasádě budovy, která se nachází v centru města, bude mít rozhodně mnohem silnější propagační účinek.
Dalšími často volenými lokalitami jsou místa u rušných silnic mezi velkými městskými centry. Náklady na umístění reklamy závisí mimo jiné na ceně za pronájem konstrukce, na které bude umístěna, a také na samotném místě jejího umístění.
Třetím oblíbeným řešením je reklamní banner, který se nachází v sídle společnosti. Je to nejlevnější řešení mezi všemi uvedenými, i když se vaše firma nemusí nutně nacházet na místě, kde bude reklama vidět. Tím by se pak výrazně omezil její dosah.
Redakce Horydoly.cz neovlivňuje komerční sdělení ani jeho obsah.
Diskuse
Diskuze k článku

MaxBet Casino: seriozní online zábava s evropským rozměrem
Lezení s dětmi: Dobrodružství, které roste s nimi. Jak s ním začít?
Může se hodit
Nejčtenější články

Cestování s dětmi v létě: Zážitkové pobyty u moře

Ovládni vítr, pokoř vlny – objev wing

Recenze Pelikan Casino: kompletní průvodce pro české hráče

Jak online kasina jako Tiki taka casino mohou zpříjemnit čekání na letišti

AI ti navrhne potisk trička i hrnku na cesty
Regiony
Kalendář akcí Zobrazit všechny akce
AKCE | KDE | INFO | KDY | ČAS |
---|---|---|---|---|
Tour de France | Francie | 5.-27.7. Silniční cyklistika | 5.7. | |
Hrdané slávnosti | Stará Ľubovňa, hrad | 25.-27.7. | 25.7. | |
Parním vlakem k Berounce | Lužná, Železniční muzeum | Nostalgický vlak | 2.8. | |
Bezdružické parní léto | Bezdružice, nádraží | 2.-3.8. Nostalgický vlak | 2.8. | |
Americana - veletrh | Německo, Augsburg | 3.-7.8. Westernový styl | 3.8. | |
IBTM - veletrh | Mexico, Mexico City | 20.-21.8. | 20.8. | |
Sail Amsterdam | Nizozemsko, Amsterdam | 20.-24.8. Historické plachetnice | 20.8. | |
Země živitelka - veletrh | České Budějovice, výstaviště | 21.-26.8. | 21.8. | |
Bonsaje - výstava | Praha, Botanická zahrada Univerzity Karlovy | 22.-31.8. | 22.8. | |
Výstava stanů | Praha, Letňany | 16.6.-24.8. | 24.8. |
Diskuse
jiokicvmkdjm | sowaxoy716 sowaxoy716, 14.7.2025 21:18, 1 příspěvek |
kicvmkdssssss | sowaxoy716 sowaxoy716, 14.7.2025 21:18, 1 příspěvek |
Kámoši z kola? | kladivo, 14.7.2025 14:48, 309 příspěvků |
Zachránila život ukrajins... | Cyklista, 14.7.2025 8:25, 309 příspěvků |
Zachránila život ukrajins... | Mirek z Bílých Karpat, 14.7.2025 6:50, 309 příspěvků |
Zachránila život ukrajins... | Cyklista, 13.7.2025 19:59, 309 příspěvků |
Zachránila život ukrajins... | Kuba Turek, 13.7.2025 15:13, 309 příspěvků |
Zachránila život ukrajins... | Grizzly, 13.7.2025 14:53, 309 příspěvků |
Zachránila život ukrajins... | Horydoly, 12.7.2025 11:26, 309 příspěvků |
Zachránila život ukrajins... | Klára, 11.7.2025 23:30, 309 příspěvků |
Fórum Zobrazit všechny příspěvky
Výšlap na Prašivou s TOMÁ... | Horydoly , 13.7.2025 15:48 |
Re: Restaurace a hospody | Horydoly Open, 9.7.2025 13:51 |
V pátek začíná 34. Festiv... | Horydoly Open, 9.7.2025 13:36 |
Pillerseetal | Horydoly , 4.7.2025 22:24 |
Pro zvědavce: Kino Alm, k... | Horydoly Open, 4.7.2025 12:04 |
Třídenní trek přes Piller... | Horydoly Open, 4.7.2025 12:01 |
Pytloun Harrachov | Horydoly , 4.7.2025 11:49 |
Pillerseetal | LavillThopy LavillThopy, 3.7.2025 19:58 |