Sport Koncept a Level shromáždily sportovní značky pod jednou střechou

Sport Koncept a Level shromáždily sportovní značky pod jednou střechou
Kraťasy Maloja.
Autor snímku Maloja
SDÍLEJ:

Distributoři sportovního zboží Sport Koncept a Level sloučili své aktivity. Zastupují značky, které jsou špičkou ve svém segmentu, a jejich spojením vzniká holding s pracovním názvem Level sport koncept. Značky Kjus, Poc, Leki a další jsou teď pod jednou střechou.

Na trhu se tak vyvíjí silná distribuce s komplexní nabídkou sportovních značek pro stávající i nové zákazníky. Cílem je zajistit optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby v oblasti podpory maloobchodního prodeje.

"Spojením vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón na poli sportovního velkoobchodu. Jedná se o významný krok, který posílí společnou pozici a především umožní poskytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká Martin Beránek, obchodní ředitel nového holdingu.

Dále předpokládá, že kromě konkurenčních výhod a synergie, vycházejících ze spojení dvou vzájemně se doplňujících produktových portfolií, přináší spojení možnost zlepšení struktury nákladů a především nové možnosti dalšího růstu.

"V dnešní ekonomicky hektické době, je sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem. Obě společnosti zastupují velmi silné značky, které jsou mnohdy lídry na trhu a i nová společnost má ambice stát se lídrem. A to nejenom v České republice."

Společnost Sport Koncept patří od roku 1990 mezi nejvýznamnější firmy působící v oblasti dovozu a velkoobchodního prodeje sportovního zboží V České a Slovenské republice. Jde cestou výhradního zastoupení a distribuce sportovního zboží předních světových značek LEKI, KÄSTLE, SH+, SWANS, CANADA GOOSE, MALOJA, MICO, ROHNER, SALTO, POINT DRY, GO SYSTEM a BARTH. S orientací na oblast outdoorového, lyžařského a snowboardového vybavení, ale i vybavení pro aktivně trávený volný čas představuje významného partnera pro úspěšné obchodníky se sportovním zbožím, servisy, sportovní kluby a svazy.

Level je obchodní společnost založená v roce 1992. V současné době má dva hlavní předměty podnikání. Prvním je velkoobchod se sportovním zbožím a distribucí výhradně zastoupených značek KJUS, POC a REWOOLUTION pro Česko, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko. Druhým je office coffee service, který pod ochrannou známkou Nápojová Ambulance poskytuje na celém území České republiky.

Horydoly.czAktuální katalogy stáhněte v rubrice TRAFIKA

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

opět neoznacená reklama

No dobře, když myslíš, tak tedy asi fakt platí verze a).

Pokud skutečně nejsi schopen roslišit neutrální sdělení (které vůbec nemusí být suché), od jednoznačně PR textu (což je v tomto případě krystalický příklad), tak jsme se alespoň dobrali nějakého resumé a tahle krátká diskuze měla nějaký smysl.

Hezký den

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 29.9.2014 10:37
Reaguj
opět neoznacená reklama

Ahoj, vzhledem k tomu, že jsem zprávu sám editoval a připravil do vydání, můžu být konkrétní:

-          značky, které jsou špičkou ve svém segmentu

Ony opravdu jsou špičkou ve svém segmentu.

-          silná distribuce s komplexní nabídkou

Ono to tak opravdu je. Oproti mnohým jiným šudlalům, kteří se tady snaží víceméně na koleně prodávat různé značky ze světa, tak tahle distribuce je velká a profesinální. 

-          optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby

To souvisí s předchozí větou.

-          vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón

Obchodní ředitel se netají se svými ambicemi. Prostě to tak říká. Do toho mu nemůžu (a samozřejmě ani nechci) mluvit.

-          skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel

Viz předchozí věta.

-          sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.

Viz předchozí věta.

Uznávám, není to suchý odstavec o sloučení dvou firem a ani kritické hodnocení jejich ekonomicko-spotřebitelko-distribuční činnosti. Ani jedno však nebylo cílem tohoto textu.

Sport Koncept dříve u nás inzeroval, především když zastupoval Schöffel, což už nedělá. Level u nás neinzeroval nikdy.

Reaguj
opět neoznacená reklama

„Normální“ sdělení a užitečná informace by bylo: firmy A a B se sloučily, nová firma teď bude zastupovat ty a ty značky.

Ale formulace:

-          značky, které jsou špičkou ve svém segmentu

-          silná distribuce s komplexní nabídkou

-          optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby

-          vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón

-          skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel

-          sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.

To je zcela očividně reklamní sdělení a PR vycpávka. A není divu, když text dodal přímo ředitel PR agentury.

Slušná média, která chtějí být věrohodná, by takové texty bud’ nezveřejnila nebo jasně označila jako PR, inzerce apod.

Ty jsi tedy asi buď za a) naivně nerozpoznal, že Ti PR agentura podstrčila reklamní text. Pak jsi pro PR šíbry snadná kořist a jsi nevěrohodný v tom, že i u všech dalších příspěvků lze mít pochybnost, že v nich je skrytá reklama a něčí obchodní zájem. Nebo platí za b), že jsi si toho velmi dobře vědom, ale obchodní zájmy převážily (Sport Koncept inzeruje poměrně pravidelně, že?) a pak je to ještě horší, když to nejsi ochoten připustit a klameš tak své čtenáře zcela záměrně.

To myslím to nevěrohodností.

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 29.9.2014 09:22
Reaguj
opět neoznacená reklama

Zdravím Jakube! Co shledáváš skrytě reklamního na obyčejné "podnikovce"? Já to považuji za zprávu, že se sloučily dvě významné firmy do jednoho podniku a pro mnoho lidí je to užitečná informace.

Nevěrohodné? V čem nemáme pravdu?

Reaguj
opět neoznacená reklama

Zcela nepokryte PR, aniž bych si všiml jakéhokoliv označení, že jde o reklamu! Další doklad o neverohodnosti zde publikovaných informací. 

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 26.9.2014 16:58
Reaguj
Celkem 5 příspěvků v diskuzi


Hotelstars Union: co znamenají hotelové hvězdičky?

Hotelstars Union: co znamenají hotelové hvězdičky?

Pět hvězd? Ne vždy nebe na zemi! Už se vám stalo, že hotel měl pět hvězdiček, ale služby odpovídaly spíš třem? Ne každý hotel má totiž udělené hvězdy podle oficiální certifikace,... celý článek

Výhled na moře? Sliby cestovních kanceláří

Krkonoše AKTUÁLNĚ 2025

registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Jmenuje se Elbe Princesse neboli Labská princezna

Jmenuje se Elbe Princesse neboli Labská princezna

Luxusní plovoucí hotel a zároveň výletní loď Elbe Princesse byla postavena na pravidelné plavby Praha - Berlín a někdy dopluje až do Hamburku. Je to největší loď, která pluje na českých vodách.
Krkonoše AKTUÁLNĚ 2025

Krkonoše AKTUÁLNĚ 2025

LUČNÍ BOUDA Přinášíme turistické novinky z Krkonoš - nejvyšších českých hor, národního parku a eldoráda outdoorových nadšenců.
Výhled na moře? Sliby cestovních kanceláří

Výhled na moře? Sliby cestovních kanceláří

Po vyčerpávající cestě se těšíte na zasloužený odpočinek a vytoužený výhled na moře z hotelového pokoje, jehož výběrem jste strávili několik večerů. Místo slibované idyly však zjistíte, že se díváte do oken
Fizan a AKU už nebude prodávat Alpitrek

Fizan a AKU už nebude prodávat Alpitrek

Výhradní zastoupení značek AKU a Fizan opouští pro Českou republiku Alpitrek. "Je to smutná historie podvodů, falešných spolupracovníků a tunelování," uvádí Alpitrek v e-mailu pro své zákazníky.
Mexico na míru - další podvodná cestovní kancelář

Mexico na míru - další podvodná cestovní kancelář

Desítky podvedených zájemců o cesty do Mexika zůstaly po Lucii Sálové. Provozovala cestovní kancelář Mexico na míru, která slibovala zájezy podle individuálních přání.

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Řinčobraní - historický šerm Krašov 12.7.
Slavnosti Jakuba Krčína Třeboň 18.-19.7. 18.7.
Hrdané slávnosti Stará Ľubovňa, hrad 25.-27.7. 25.7.
Parním vlakem k Berounce Lužná, Železniční muzeum Nostalgický vlak 2.8.
Americana - veletrh Německo, Augsburg 3.-7.8. Westernový styl 3.8.
IBTM - veletrh Mexico, Mexico City 20.-21.8. 20.8.
Sail Amsterdam Nizozemsko, Amsterdam 20.-24.8. Historické plachetnice 20.8.
Země živitelka - veletrh České Budějovice, výstaviště 21.-26.8. 21.8.
Bonsaje - výstava Praha, Botanická zahrada Univerzity Karlovy 22.-31.8. 22.8.
Výstava stanů Praha, Letňany 16.6.-24.8. 24.8.

Diskuse

Užijte si také negativní ... Kuba Turek, 6.7.2025 23:53, 109 příspěvků
Užijte si také negativní ... anonymous, 6.7.2025 23:37, 109 příspěvků
Užijte si také negativní ... Jan, 6.7.2025 23:32, 109 příspěvků
Užijte si také negativní ... Kuba Turek, 6.7.2025 23:26, 109 příspěvků
Sprosťáci už začali anony... Kuba Turek, 6.7.2025 23:23, 109 příspěvků
Užijte si také negativní ... Kuba Turek, 6.7.2025 23:21, 109 příspěvků
Užijte si také negativní ... Alp, 6.7.2025 23:18, 109 příspěvků
Sprosťáci už začali anony... Jan, 6.7.2025 23:16, 109 příspěvků
Užijte si také negativní ... anonymous, 6.7.2025 23:08, 109 příspěvků
Užijte si také negativní ... Kuba Turek, 6.7.2025 23:03, 109 příspěvků

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

Pillerseetal Horydoly , 4.7.2025 22:24
Pro zvědavce: Kino Alm, k... Horydoly Open, 4.7.2025 12:04
Třídenní trek přes Piller... Horydoly Open, 4.7.2025 12:01
Pytloun Harrachov Horydoly , 4.7.2025 11:49
Pillerseetal LavillThopy LavillThopy, 3.7.2025 19:58
Karlovarský filmový festi... Horydoly , 3.7.2025 0:31
Světový pohár Troja Horydoly , 26.6.2025 15:16
Světový pohár Troja Horydoly , 26.6.2025 2:57