Sport Koncept a Level shromáždily sportovní značky pod jednou střechou

Sport Koncept a Level shromáždily sportovní značky pod jednou střechou
Kraťasy Maloja.
Autor snímku Maloja
SDÍLEJ:

Distributoři sportovního zboží Sport Koncept a Level sloučili své aktivity. Zastupují značky, které jsou špičkou ve svém segmentu, a jejich spojením vzniká holding s pracovním názvem Level sport koncept. Značky Kjus, Poc, Leki a další jsou teď pod jednou střechou.

Na trhu se tak vyvíjí silná distribuce s komplexní nabídkou sportovních značek pro stávající i nové zákazníky. Cílem je zajistit optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby v oblasti podpory maloobchodního prodeje.

"Spojením vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón na poli sportovního velkoobchodu. Jedná se o významný krok, který posílí společnou pozici a především umožní poskytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká Martin Beránek, obchodní ředitel nového holdingu.

Dále předpokládá, že kromě konkurenčních výhod a synergie, vycházejících ze spojení dvou vzájemně se doplňujících produktových portfolií, přináší spojení možnost zlepšení struktury nákladů a především nové možnosti dalšího růstu.

"V dnešní ekonomicky hektické době, je sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem. Obě společnosti zastupují velmi silné značky, které jsou mnohdy lídry na trhu a i nová společnost má ambice stát se lídrem. A to nejenom v České republice."

Společnost Sport Koncept patří od roku 1990 mezi nejvýznamnější firmy působící v oblasti dovozu a velkoobchodního prodeje sportovního zboží V České a Slovenské republice. Jde cestou výhradního zastoupení a distribuce sportovního zboží předních světových značek LEKI, KÄSTLE, SH+, SWANS, CANADA GOOSE, MALOJA, MICO, ROHNER, SALTO, POINT DRY, GO SYSTEM a BARTH. S orientací na oblast outdoorového, lyžařského a snowboardového vybavení, ale i vybavení pro aktivně trávený volný čas představuje významného partnera pro úspěšné obchodníky se sportovním zbožím, servisy, sportovní kluby a svazy.

Level je obchodní společnost založená v roce 1992. V současné době má dva hlavní předměty podnikání. Prvním je velkoobchod se sportovním zbožím a distribucí výhradně zastoupených značek KJUS, POC a REWOOLUTION pro Česko, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko. Druhým je office coffee service, který pod ochrannou známkou Nápojová Ambulance poskytuje na celém území České republiky.

Horydoly.czAktuální katalogy stáhněte v rubrice TRAFIKA

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

opět neoznacená reklama

No dobře, když myslíš, tak tedy asi fakt platí verze a).

Pokud skutečně nejsi schopen roslišit neutrální sdělení (které vůbec nemusí být suché), od jednoznačně PR textu (což je v tomto případě krystalický příklad), tak jsme se alespoň dobrali nějakého resumé a tahle krátká diskuze měla nějaký smysl.

Hezký den

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 29.9.2014 10:37
Reaguj
opět neoznacená reklama

Ahoj, vzhledem k tomu, že jsem zprávu sám editoval a připravil do vydání, můžu být konkrétní:

-          značky, které jsou špičkou ve svém segmentu

Ony opravdu jsou špičkou ve svém segmentu.

-          silná distribuce s komplexní nabídkou

Ono to tak opravdu je. Oproti mnohým jiným šudlalům, kteří se tady snaží víceméně na koleně prodávat různé značky ze světa, tak tahle distribuce je velká a profesinální. 

-          optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby

To souvisí s předchozí větou.

-          vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón

Obchodní ředitel se netají se svými ambicemi. Prostě to tak říká. Do toho mu nemůžu (a samozřejmě ani nechci) mluvit.

-          skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel

Viz předchozí věta.

-          sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.

Viz předchozí věta.

Uznávám, není to suchý odstavec o sloučení dvou firem a ani kritické hodnocení jejich ekonomicko-spotřebitelko-distribuční činnosti. Ani jedno však nebylo cílem tohoto textu.

Sport Koncept dříve u nás inzeroval, především když zastupoval Schöffel, což už nedělá. Level u nás neinzeroval nikdy.

Reaguj
opět neoznacená reklama

„Normální“ sdělení a užitečná informace by bylo: firmy A a B se sloučily, nová firma teď bude zastupovat ty a ty značky.

Ale formulace:

-          značky, které jsou špičkou ve svém segmentu

-          silná distribuce s komplexní nabídkou

-          optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby

-          vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón

-          skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel

-          sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.

To je zcela očividně reklamní sdělení a PR vycpávka. A není divu, když text dodal přímo ředitel PR agentury.

Slušná média, která chtějí být věrohodná, by takové texty bud’ nezveřejnila nebo jasně označila jako PR, inzerce apod.

Ty jsi tedy asi buď za a) naivně nerozpoznal, že Ti PR agentura podstrčila reklamní text. Pak jsi pro PR šíbry snadná kořist a jsi nevěrohodný v tom, že i u všech dalších příspěvků lze mít pochybnost, že v nich je skrytá reklama a něčí obchodní zájem. Nebo platí za b), že jsi si toho velmi dobře vědom, ale obchodní zájmy převážily (Sport Koncept inzeruje poměrně pravidelně, že?) a pak je to ještě horší, když to nejsi ochoten připustit a klameš tak své čtenáře zcela záměrně.

To myslím to nevěrohodností.

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 29.9.2014 09:22
Reaguj
opět neoznacená reklama

Zdravím Jakube! Co shledáváš skrytě reklamního na obyčejné "podnikovce"? Já to považuji za zprávu, že se sloučily dvě významné firmy do jednoho podniku a pro mnoho lidí je to užitečná informace.

Nevěrohodné? V čem nemáme pravdu?

Reaguj
opět neoznacená reklama

Zcela nepokryte PR, aniž bych si všiml jakéhokoliv označení, že jde o reklamu! Další doklad o neverohodnosti zde publikovaných informací. 

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 26.9.2014 16:58
Reaguj
Celkem 5 příspěvků v diskuzi


Prodejci kol mají potíže, odbyt je pomalý

Prodejci kol mají potíže, odbyt je pomalý

Prodejci jízdních kol mají plné sklady. Trh s cyklistikou se propadl o třetinu a některé firmy musely snížit výrobu nových kol. Nepovedlo se doprodat zásoby jízdních kol z roku 2022/23 a to i přes různé slevové... celý článek

Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu Českého horolezeckého svazu

Rakouské dálniční známky, mýto v tunelech a na alpských silnicích

registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Rakouské dálniční známky, mýto v tunelech a na alpských silnicích

Rakouské dálniční známky, mýto v tunelech a na alpských silnicích

AKTUALIZACE Mezi turisty, kteří míří do Alp, se občas vedou diskuse, zda se vyplatí koupit dálniční známku, nebo jet mimo dálnice po vedlejších silnicích. Uvádíme proto současné ceny všech druhů
Dvě smrti na rakouských ferátách řeší český soud

Dvě smrti na rakouských ferátách řeší český soud

SLEDUJEME SOUDNÍ PROCES Urban a Linhart stojí před okresním soudem v Českých Budějovicích. Viní je ze smrti dvou mladých žen, které se pod jejich vedením zřítily na ferátách v Rakousku. Hlavní líčení skončí nejdříve
Jaro začíná dnes nad ránem

Jaro začíná dnes nad ránem

Jarní rovnodennost nastává v okamžiku, kdy střed slunečního kotouče stane přesně nad rovníkem a Slunce vstoupí do znamení Berana. Den a noc jsou stejně dlouhé (12 hodin). Od této chvíle se Slunce vrací
Pražský hrad je nám drahý?

Pražský hrad je nám drahý?

ANALÝZA Pražský hrad je symbol hlavního města i historie našeho státu, jeden z nejnavštěvovanějších turistických cílů v České republice. Vloni jej prohlédlo více než dva miliony návštěvníků. Od prvního března nachystali novinku: návštěvníci
Výbava na hory na dluh? Někdy dává smysl. Jenže kdy?

Výbava na hory na dluh? Někdy dává smysl. Jenže kdy?

Pořídit výbavu na hory, s sebou obnáší značnou vstupní investici. Když přidáme ještě cenu ubytování, skipasů a vůbec cest za lyžováním, jsme na vyšších desítkách tisíc, které se v osobním rozpočtu nemusí podařit

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Tourbusiness - veletrh Bělorusko, Minsk 18.-20.4. 18.4.
Speleoforum Sloup 19.-21.4. 19.4.
Nauticampo - veletrh Portugalsko, Lisabon 17.-21.4. Turismus a karavaning 21.4.
Černobylské deníky - diashow Brno, základní škola Svážná 26.4. 16:00
Prague Bike Fest Praha, Výstaviště Holešovice 27.-28.4. 27.4.
Valné zhromaždenie JAMES Žilina, Dom techniky   27.4.
Spezi - veletrh Německo, Lauchringen 27.-28.4. Alternativní cyklistika 27.4.
Lodě na Labi Nymburk 29.4.-8.5. 29.4.
Špindlerův Mlýn - zahájení letního provozu lanovek Špindlerův Mlýn 1.5.
Parníkem na Slapy Praha 4.5.-29.9. 4.5.

Diskuse

cnbcfcxy zithromax generic cost, 18.4.2024 23:03, 117 příspěvků
owameqxe 40 mg lisinopril, 18.4.2024 22:27, 1 příspěvek
bkkqtmaq generic tadalafil medication, 18.4.2024 22:18, 1 příspěvek
Nedej na nějaké rádobychy... Michael Beranek, 18.4.2024 17:34, 10 příspěvků
Prostě nehoda Horydoly, 18.4.2024 11:52, 10 příspěvků
Prostě nehoda EH, 18.4.2024 11:41, 10 příspěvků
Marťan se zastyděl? Lyžař, 18.4.2024 10:27, 10 příspěvků
Marťan se zastyděl? Prkoš, 18.4.2024 10:16, 10 příspěvků
Test test, 16.4.2024 18:32, 1 příspěvek
Jazyk Veronika, 15.4.2024 18:53, 10 příspěvků

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

S Winterbergem na Dobešku Horydoly , 11.4.2024 0:02
Re: Praha Horydoly Open, 10.4.2024 10:32
Tipy na dámské běžecké bo... Horydoly Open, 10.4.2024 10:11
Zákolany Horydoly , 8.4.2024 18:24
Lojzovka Horydoly , 8.4.2024 18:23
Re: Praha Kuba Turek, 8.4.2024 18:13
Re: Praha Horydoly Open, 8.4.2024 18:09
Re: Divoká Šárka Kuba Turek, 6.4.2024 19:21