Obrázky na sociálních sítích
Sociální média jsou rozhodně médium plné obrázků. Sítě jako Instagram a Snapchat obrázky prakticky vyžadují, ale z použití obrázků a vizuálů enormně těží i značky Facebook, Twitter, LinkedIn a další.
Ať už posíláte obrázek na svou časovou osu nebo aktualizujete svůj účet novými titulními a profilovými fotkami, každá síť doporučuje určité rozměry obrázku. Velikost obrázků pro použití na sociálních sítích je důležitá, protože nesprávné rozměry mohou bránit jiným obrázkům nebo způsobit, že vaše příspěvky budou nízké kvality, a proto nebudou pro vaše publikum zajímavé.

Photo 132116957 / Marketing © Pop Nukoonrat | Dreamstime.com
Poznámka: Pokuste se použít stejné identifikační obrázky – ať už vyfotografované nebo digitálně navržené – ve všech sítích. To zahrnuje titulní fotky, profilové fotky, loga a další. Pomáhá budovat identitu značky a povědomí mezi vašimi následovníky.
Obrázky v e-mailech
Vaši zákazníci dostávají každý den mnoho e-mailů. Pokud se rozhodnou otevřít ten váš, chcete, aby zůstali poblíž a přečetli si ho, že? Přirozeně.
S tím mohou pomoci obrázky. Ať už sdílíte produktovou fotografii, obrázky značky nebo zábavné GIFy, posílání e-mailů s obrázky může vaše čtenáře zaujmout a lépe informovat o účelu vašeho e-mailu.
Obrázky v příspěvcích na blogu
Blogové příspěvky a články jsou tradičně marketingové snahy zaměřené na text, ale to neznamená, že oni – a vaši čtenáři – nebudou mít z některých obrázků prospěch. Po přidání do vašeho obsahu mohou obrázky ilustrovat vaše témata, zaujmout vaše čtenáře a oživit jinak dlouhý text.
Obrázky v příspěvku na blogu mohou být infografiky, vysvětlující fotografie, snímky obrazovky nebo obrázky produktů a jakékoli obrázky na obalu blogového příspěvku (obrázek zobrazený v horní části příspěvku a se shrnutím příspěvku) musí reprezentovat účel obsahu.
Obrázky s produkty
Jak jsme řekli výše, produktové fotografie mohou spotřebitelům pomoci při výběru a nákupu vašich produktů – nebo je přesvědčit, aby udělali opak. Zvažte investici do vysoce kvalitní, profesionální produktové fotografie nebo použijte své nejlepší nástroje fotoaparátu. Pokud je váš produkt digitální, jako je software nebo webová aplikace, přiložte spoustu snímků obrazovky a animovaných GIFů, které ilustrují, jak váš produkt po zakoupení vypadá.