Hannah National Geographic

Hannah National Geographic
SDÍLEJ:
Známá značka klestí cestu do Evropy
Jak na to Kdo to bude kupovat

Cílovou skupinou jsou příznivci a obdivovatelé aktivního životního stylu, muži a ženy v poměru 60:40, ve věku od pětadvaceti do čtyřiceti let, střední a vyšší příjmová skupina. Identifikace se značkou je pro ně poměrně důležitá.

Typologie konkrétního zákazníka: Vysokoškolák z Olomouce, ženatý, s jedním potomkem, má zájem o sport, dobrodružství a cestování.

Kolik to bude stát

Doporučené ceny bund: Cruiser 4580 Kč, Escort 3490 Kč, Radiant 3990 Kč, Range 3690 Kč, Avenger 1890 Kč, Sandy 3660 Kč, Prima 1760 Kč.

Doporučená cena vesty: Gap 1290 Kč.

Co je National Geographic Society

Organizace zatím podporovala více než sedm tisíc expedic, nyní je to okolo pěti set projektů ročně. Mezi legendární se zařadily například prvovýstup na Mount Everest, nalezení vraku Titaniku, nebo objev zaniklého indiánského města Machu Picchu.

Český výrobce sportovního oblečení Hannah je od loňska držitelem licence National Geographic Society. Znamená to, že může používat její logo na svém oblečení.

První letní kolekce obsahovala trička s logy odvozenými z činnosti National Geographic Society. Teď přicházejí na trh zimní bundy.

Zeptali jsme se proto ředitele Hannahu Jana Reitspiese, marketingové ředitelky Julie Brožové a projektového specialisty Filipa Komorouse, co znamená příchod značky National Geographic do jejich plzeňské firmy.

Proč jste si vybrali právě National Geographic?

Komorous: National Geograpic Society představuje ohromnou a důvěryhodnou historii. Byla založena už roku 1888. Máme tady unikátní vznik značky, pod kterou je silný příběh. Všichni víme, že dnes se nejdříve postaví značka, vymýšlí se k ní příběh a dělají se zpětné marketingové aktivity. National Geographic je přesně opačná. Komerční licence jsou záležitostí posledních deseti let v Americe a pět let v Evropě a jsou podloženy předchozími reálnými výsledky.

Předpokládám, že kvalita triček či bund zůstane stejná, ale značkové s logem National Geographic bude dražší.

Komorous: Vyrábíme pouze značkové oblečení, takže srovnání bude trochu těžší. Kdybychom se zaměřili na konkurenci, tak špičkové značky budou vždy o něco dražší, než je náš National Geographic. Cenově není nikterak nadhodnocená, protože ji teprve zavádíme na trh.

Ptám se na to, o kolik je dražší oblečení s nápisem National Geographic, než se značkou Hannah, pokud se jedná o zboží stejné kvality.

Komorous: Nerozumím otázce. Je však nutno podotknout, že s každou značkou cílíme na jiný segment trhu. Tudíž nemůžeme srovnávat jenom technologické parametry, protože každý produkt je určen pro jinou cílovou skupinu. Je určen pro jiné použití a toto srovnání by bylo zavádějící.

Brožová: Kvalitu musíme udržovat přinejmenším srovnatelnou se zahraničím a cenu držet nižší. To je naše výhoda.

O kolik procent zdraží licence National Gegraphic vybavení Hannah?

Komorous: Licence se během následující doby nezdraží a nepředpokládáme tedy ani zdražení výrobků.

V jakých řádech se pohybují licenční poplatky?

Reitspies: Licence se platí v řádech desítek tisíc dolarů na rok. Navíc odvádíme z ceny každého výrobku necelých deset procent.

Jaký přínos má značka National Geographic pro Hannah?

Reitspies: Podle seriózních průzkumů má National Geographic Society dvě stě miliónů příznivců na celém světě, v Česku to bude okolo dvou set tisíc. A to jsou naši potencionální zákazníci.

Brožová: Odborný zákazník se orientuje v technických parametrech oblečení a použitých materiálech. Známá značka mu navíc dodá k výrobku důvěru.

Komorous: Je to nejautentičtějí značka v oborech adventure a travel.

Co to znamená konkrétně?

Reitspies: Je to dlouhodobější záležitost, ale spojujeme osmdesát procent očekávaného nárůstu prodeje do zahraničí právě se značkou National Geographic.

Komorous: Největší nárůst očekáváme v kolekcích let 2006 a 2007. Letní i zimní kolekce roku 2004 jsou pilotní a zaváděcí. Distribuujeme je na všech trzích středovýchodní Evropy. Chceme se také díky této značce stát evropskou firmou. Zatím tvoří náš export 50 % objemu prodeje, chceme však exportovat větší část naší produkce. Nemůžeme se spoléhat jen na český trh.

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

A CO BUDE DÁL.....
Vše je jasné HANNAH se chce stát evropskou firmou a prodávat určitě za evropské ceny,ALE my češi nemáme evropské platy!!! Zatím pozoruji neustálý růst cen veškerého outdoorového vybavení... snad jen Campingas zatím nezdražil propan-butanové bomby,díky Bohu,alesponˇ jedna vlaštovka...
Reaguj
Celkem 1 příspěvek v diskuzi


registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Rakouské dálniční známky, mýto v tunelech a na alpských silnicích

Rakouské dálniční známky, mýto v tunelech a na alpských silnicích

AKTUALIZACE Mezi turisty, kteří míří do Alp, se občas vedou diskuse, zda se vyplatí koupit dálniční známku, nebo jet mimo dálnice po vedlejších silnicích. Uvádíme proto současné ceny všech druhů
Jaro začíná dnes nad ránem

Jaro začíná dnes nad ránem

Jarní rovnodennost nastává v okamžiku, kdy střed slunečního kotouče stane přesně nad rovníkem a Slunce vstoupí do znamení Berana. Den a noc jsou stejně dlouhé (12 hodin). Od této chvíle se Slunce vrací
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu Českého horolezeckého svazu

Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu Českého horolezeckého svazu

Velmi si vážíme podpory od širokého spektra oddílů napříč celou republikou, která nás ujistila, že v problémech, které nás trápí, nejsme osamoceni. Snaha vyvinutá před Valnou hromadou Českého horolezeckého svazu je startovacím
Pražský hrad je nám drahý?

Pražský hrad je nám drahý?

ANALÝZA Pražský hrad je symbol hlavního města i historie našeho státu, jeden z nejnavštěvovanějších turistických cílů v České republice. Vloni jej prohlédlo více než dva miliony návštěvníků. Od prvního března nachystali novinku: návštěvníci
Prodejci kol mají potíže, odbyt je pomalý

Prodejci kol mají potíže, odbyt je pomalý

Prodejci jízdních kol mají plné sklady. Trh s cyklistikou se propadl o třetinu a některé firmy musely snížit výrobu nových kol. Nepovedlo se doprodat zásoby jízdních kol z roku 2022/23 a to i přes různé slevové

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Lodě na Labi Nymburk 29.4.-8.5. 29.4.
Špindlerův Mlýn - zahájení letního provozu lanovek Špindlerův Mlýn 1.5.
Parníkem na Slapy Praha 4.5.-29.9. 4.5.
Hrnčířská sobota Veselý Kopec 4.5.
Otevření hutě Barbora Jince, Barbora 4.-5.5. 4.5. 10:00
ATM - veletrh Spojené arabské emiráty, Dubai 6.-9.5. 6.5.
Wellnesstourism - veletrh Japonsko, Tokio 8.-10.5. 8.5.
Hobby - veletrh České Budějovice, výstaviště 9.-12.5. 9.5.
Cestoslet - festival Běšiny 9.-12.5. 9.5.
Živé dějiny Jenštejna
Jenštejn 11.5.

Diskuse

qjbvymjg canadien pharmacies, 29.4.2024 11:38, 1 příspěvek
juzvowxh canadian pharmacy 24 com, 29.4.2024 11:34, 12 příspěvků
mysalxmj lisinopril 419, 29.4.2024 11:10, 118 příspěvků
ASDASD a, 29.4.2024 11:03, 118 příspěvků
voda v Jižních Čechách? PK, 28.4.2024 18:51, 1 příspěvek
problémy s auty JaT, 25.4.2024 21:09, 2 příspěvky
INU Honza, 25.4.2024 20:15, 2 příspěvky
Vrchlice Klekí Petra, 24.4.2024 10:53, 4 příspěvky
V Říčanech nejezděte rych... Michael Beranek, 21.4.2024 18:21, 3 příspěvky
Bernina strašný news, 20.4.2024 11:13, 1 příspěvek

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

Pink EXPO Horydoly , 26.4.2024 0:47
O novém poznání, kterému ... milan šupa, 25.4.2024 19:37
135 let turistického značení Horydoly , 20.4.2024 19:20
EXPEDÍCIE (jar 2024) Horydoly , 20.4.2024 17:50
ČSK media - změny na PR p... Horydoly , 19.4.2024 12:00
S Winterbergem na Dobešku Horydoly , 11.4.2024 0:02
Re: Praha Horydoly Open, 10.4.2024 10:32
Tipy na dámské běžecké bo... Horydoly Open, 10.4.2024 10:11