
Hannah National Geographic

Cílovou skupinou jsou příznivci a obdivovatelé aktivního životního stylu, muži a ženy v poměru 60:40, ve věku od pětadvaceti do čtyřiceti let, střední a vyšší příjmová skupina. Identifikace se značkou je pro ně poměrně důležitá.
Typologie konkrétního zákazníka: Vysokoškolák z Olomouce, ženatý, s jedním potomkem, má zájem o sport, dobrodružství a cestování.
Kolik to bude státDoporučené ceny bund: Cruiser 4580 Kč, Escort 3490 Kč, Radiant 3990 Kč, Range 3690 Kč, Avenger 1890 Kč, Sandy 3660 Kč, Prima 1760 Kč.
Doporučená cena vesty: Gap 1290 Kč.
Co je National Geographic SocietyOrganizace zatím podporovala více než sedm tisíc expedic, nyní je to okolo pěti set projektů ročně. Mezi legendární se zařadily například prvovýstup na Mount Everest, nalezení vraku Titaniku, nebo objev zaniklého indiánského města Machu Picchu.
Český výrobce sportovního oblečení Hannah je od loňska držitelem licence National Geographic Society. Znamená to, že může používat její logo na svém oblečení.
První letní kolekce obsahovala trička s logy odvozenými z činnosti National Geographic Society. Teď přicházejí na trh zimní bundy.
Zeptali jsme se proto ředitele Hannahu Jana Reitspiese, marketingové ředitelky Julie Brožové a projektového specialisty Filipa Komorouse, co znamená příchod značky National Geographic do jejich plzeňské firmy.
Proč jste si vybrali právě National Geographic?
Komorous: National Geograpic Society představuje ohromnou a důvěryhodnou historii. Byla založena už roku 1888. Máme tady unikátní vznik značky, pod kterou je silný příběh. Všichni víme, že dnes se nejdříve postaví značka, vymýšlí se k ní příběh a dělají se zpětné marketingové aktivity. National Geographic je přesně opačná. Komerční licence jsou záležitostí posledních deseti let v Americe a pět let v Evropě a jsou podloženy předchozími reálnými výsledky.
Předpokládám, že kvalita triček či bund zůstane stejná, ale značkové s logem National Geographic bude dražší.
Komorous: Vyrábíme pouze značkové oblečení, takže srovnání bude trochu těžší. Kdybychom se zaměřili na konkurenci, tak špičkové značky budou vždy o něco dražší, než je náš National Geographic. Cenově není nikterak nadhodnocená, protože ji teprve zavádíme na trh.
Ptám se na to, o kolik je dražší oblečení s nápisem National Geographic, než se značkou Hannah, pokud se jedná o zboží stejné kvality.
Komorous: Nerozumím otázce. Je však nutno podotknout, že s každou značkou cílíme na jiný segment trhu. Tudíž nemůžeme srovnávat jenom technologické parametry, protože každý produkt je určen pro jinou cílovou skupinu. Je určen pro jiné použití a toto srovnání by bylo zavádějící.
Brožová: Kvalitu musíme udržovat přinejmenším srovnatelnou se zahraničím a cenu držet nižší. To je naše výhoda.
O kolik procent zdraží licence National Gegraphic vybavení Hannah?
Komorous: Licence se během následující doby nezdraží a nepředpokládáme tedy ani zdražení výrobků.
V jakých řádech se pohybují licenční poplatky?
Reitspies: Licence se platí v řádech desítek tisíc dolarů na rok. Navíc odvádíme z ceny každého výrobku necelých deset procent.
Jaký přínos má značka National Geographic pro Hannah?
Reitspies: Podle seriózních průzkumů má National Geographic Society dvě stě miliónů příznivců na celém světě, v Česku to bude okolo dvou set tisíc. A to jsou naši potencionální zákazníci.
Brožová: Odborný zákazník se orientuje v technických parametrech oblečení a použitých materiálech. Známá značka mu navíc dodá k výrobku důvěru.
Komorous: Je to nejautentičtějí značka v oborech adventure a travel.
Co to znamená konkrétně?
Reitspies: Je to dlouhodobější záležitost, ale spojujeme osmdesát procent očekávaného nárůstu prodeje do zahraničí právě se značkou National Geographic.
Komorous: Největší nárůst očekáváme v kolekcích let 2006 a 2007. Letní i zimní kolekce roku 2004 jsou pilotní a zaváděcí. Distribuujeme je na všech trzích středovýchodní Evropy. Chceme se také díky této značce stát evropskou firmou. Zatím tvoří náš export 50 % objemu prodeje, chceme však exportovat větší část naší produkce. Nemůžeme se spoléhat jen na český trh.
Diskuse
Diskuze k článku
A CO BUDE DÁL.....

Výhled na moře? Sliby cestovních kanceláří
Krkonoše AKTUÁLNĚ 2025
Může se hodit
Nejčtenější články

Krkonoše AKTUÁLNĚ 2025
Fizan a AKU už nebude prodávat Alpitrek

Mexico na míru - další podvodná cestovní kancelář

Jmenuje se Elbe Princesse neboli Labská princezna
Bulharsko přijímá euro příští rok
Regiony
Kalendář akcí Zobrazit všechny akce
AKCE | KDE | INFO | KDY | ČAS |
---|---|---|---|---|
ISPO China - veletrh | Čína, Shanghai | 4.-6.7.. | 4.7. | |
ILTM Asia - veletrh | Čína, Shangai | 4.-6.7. Luxusní cestování | 4.7. | |
Řinčobraní - historický šerm | Krašov | 12.7. | ||
Slavnosti Jakuba Krčína | Třeboň | 18.-19.7. | 18.7. | |
Hrdané slávnosti | Stará Ľubovňa, hrad | 25.-27.7. | 25.7. | |
Parním vlakem k Berounce | Lužná, Železniční muzeum | Nostalgický vlak | 2.8. | |
Americana - veletrh | Německo, Augsburg | 3.-7.8. Westernový styl | 3.8. | |
IBTM - veletrh | Mexico, Mexico City | 20.-21.8. | 20.8. | |
Sail Amsterdam | Nizozemsko, Amsterdam | 20.-24.8. Historické plachetnice | 20.8. | |
Země živitelka - veletrh | České Budějovice, výstaviště | 21.-26.8. | 21.8. |
Diskuse
Re: Pelmo | doku.pes, 2.7.2025 10:47, 7 příspěvků |
Postalmklamm via ferrata | pikovoda, 30.6.2025 23:32, 3 příspěvky |
Cesty pro lidi | Kletr, 30.6.2025 14:44, 1 příspěvek |
Mladí horalové | Honza, 29.6.2025 21:28, 1 příspěvek |
Docela důležité... | Honza, 26.6.2025 21:13, 6 příspěvků |
Docela důležité... | Kuba Turek, 26.6.2025 14:47, 6 příspěvků |
Docela důležité... | Honza, 26.6.2025 14:18, 6 příspěvků |
Docela důležité... | Laura Novotná, 26.6.2025 12:12, 6 příspěvků |
Solná komora | Novinář, 26.6.2025 11:27, 3 příspěvky |
Solná komora | Skiák, 25.6.2025 23:02, 3 příspěvky |
Fórum Zobrazit všechny příspěvky
anti znf518b - купить онл... | LavillThopy LavillThopy, 3.7.2025 19:58 |
Karlovarský filmový festi... | Horydoly , 3.7.2025 0:31 |
Světový pohár Troja | Horydoly , 26.6.2025 15:16 |
Světový pohár Troja | Horydoly , 26.6.2025 2:57 |
Prskavec jako hologram | Horydoly Open, 25.6.2025 0:13 |
Livigno na kole | Horydoly , 24.6.2025 19:48 |
Cyklistický maraton Vysočiny | Horydoly , 19.6.2025 22:32 |
Pivo na Náplavce | Horydoly , 19.6.2025 21:22 |